dilluns, de gener 28, 2008

LEGO


Avui tenia preparat in mente , un post en el que comentar les moltes coses que m’han deixat frapat aquest cap de setmana :

Els 400 euros de Zapatero.
El nombre incalculable de places de guarderia que ofereixen tots ( la meva dona cada vegada que surten noticies d’aquest tipus a la tele, se li posen els ulls fora d’òrbita , i sembla que estigui a punt de llençar escuma per la boca i convertir-se en la nena de l’Exorcista).
Duran i Lleida i el míting de les famílies.
El PP, Rajoy, Pizarro, Aznar, Aguirre ....

El corre-cuita dels arranjaments del desviament per poder celebrar l’homenatge a la llibertat davant el monument de la Intolerància.
Els aparcaments en aquest indret , fets contra-natura , a bon segur per manca de direcció .

La magnífica resposta en forma de queixa generalitzada davant l’atemptat als esgrafiats de Santi Estrany.
La publicitat inexistent de l’exposició de Torres-García malgrat totes les queixes, el que em reafirma el que el meu agente de la TIA en el PMC ja m’indicava. Ordres de boicot total. Que miserables.

I ......

Però no, acabo d’arribar de la reunió d’escala, i no cal dir res més. Anant com ha anat , és a dir com una seda ja que amb vuit veïns la cosa sembla senzilla, però...
I sí a un li toca ser el nou secretari, que hi farem.
Es tard , vol ploure , cal sopar , i demà sona el despertador a la mateixa hora , però no vull oblidar el fet del dia: El 50 aniversari del Lego.

Com és fàcil de comptar, jo no vaig ser d’aquells que vaig tenir el lego entre els meves joguines , però si que les han tingut els meus fills i amb resultats espectaculars.

Des de les peces més simples fins al Lego tècnic que va captivar tan ta n’en Pere com a l’Alba , Lego ha estat un element més de la família , especial a l’hora dels jocs, essencial en moment de regals, reis , aniversaris i demés , i principalment una eina educativa permanent que despertava proporció, lògica , dinàmica , esperit de conjunt, tècnica , habilitat....

50 anys de Lego són molts i alhora pocs. Felicitats i gràcies , moltes gràcies pe rel molt que has col·laborat amb els pares de la meva i posteriors generacions.