dimarts, d’abril 19, 2011

1000


Aquest post que ara enceteu és l’entrada amb la que s’assoleix la mítica xifra de 1000  post / entrades, és a dir que aquest “transport públic” que ara ocupa la pantalla del vostre ordinador ha esdevingut ja mil·lenari.

1000 entrades que signifiquen un mínim de 78000 visitants i més de 105000 pàgines servides , això seguint el comptador de visites que s’instal·là força tems p després del seu inici.

Per això vagi avui el meu agraïment més sincer a tots aquells que us acosteu a llegir les meves opinions , agraïment que accentuo a aquells més fidels que em teniu als favorits o en sou seguidors i que quasi em renyeu quan durant uns dies estic més gandul i no l’actualitzo.

Gràcies per llegir-me , aguantar les meves neures i obsessions i especialment per haver-lo convertit en un espai una mica de referència en el que pertoca a l’art de la ciutat i entorns i també en el que pertoca a la política culturl.

Gràcies a tots : Als que creieu que és un blog necessari, als que aneu més enllà i el considereu de referència i obligada lectura. Als que creieu que em passo molt, als que penseu que soc un blog contaminant , als que us serveixo d’informació, guia o consell. Als que em llegiu per posar-me a parir , als que em defenseu i als que m’ataqueu, als.....

Gràcies a tots per que assolir 1000 post és una xifra magnífica que m’ha permès viure intensament el meu pensament al menys mil vegades i m’ha permès acostar-me a tots vosaltres per expressar el que penso i sento.

I ara , permeteu-me una amenaça. Vaig a per mil més ( tirant baix ).

Gràcies

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Pere, la fotografia dels "1000" l'has clavat.

Felicitats, i segueix així.

Salutacions,

jordi