dijous, de maig 19, 2011

VOTO BARON. VOTA A BARON



Queden tan sols setanta dues hores per saber o intuir qui governarà Mataró, la meva ciutat , en els propers quatre anys.

Encara  que hom sap la meva tendència política que no he amagat mai, penso que en moments com els actuals s’han de dir les coses clares , pel seu nom i donant la cara. Per això no m’amago de dir que el meu vot en aquestes eleccions anirà per Joan Antoni Baron i no m’estic de demanar públicament el vot per la seva persona.

El voto ja que penso sincerament que d’entre els candidats és qui millor ens pot representar i per que el programa del PSC és sens cap mena de dubtes el millor de tots els programes electorals en aquestes eleccions.

No puc negar , ni vull, que personalment he tingut certes decepcions personals. L’assassinat del Fons d’Art és ferida no cicatritzada que cou i de la que encara espero explicacions.

No puc negar , ni vull, que la deixadesa en que ell i el PSC han tingut amb cultura potser mereixeria el càstig com a mínim de la indiferència.

No puc negar , ni vull, que no les tinc totes en mi en que finalment el PSC agafarà cultura i no la donarà com  a primera moneda de canvi.

No puc negar, ni vull, que em fa basarda la figura que s’intueix dirigirà la cultura mataronina, sota l’aixopluc del regidor.

No puc negar , ni vull, que en la llista apareixen noms als que no considero ni de bon tros, capacitats per dur a terme una bona tasca de govern.

Però malgrat això segueixo pensant com a ciutadà que en aquestes eleccions el millor per a Mataró és Baron d’alcalde i el PSC a govern i a Cultura.

I siguin els resultats que siguin , seguiré criticant amb tota força tot allò que em sembli no facin bé. Seguiré lluitant per un respecte escrupolós a la cultura i especialment a les arts plàstiques. I ho faré encara amb més força i podríem dir que amb més dret , ja que el meu vot els converteix en els meus representants i per tant tinc dret a renyar-los si s’escau.

Però sigui com sigui, amb la crítica reflexió permanent  establerta dia a dia de manera pública , avui sols puc deixar ben clar una cosa: EL MEU VOT SERÀ PER BARON , i m’agradaria que també ho fos el teu.

Espero i desitjo que diumenge ho podrem celebrar junts.