divendres, de juliol 25, 2008

TANCAT PER VACANCES




Encara que queden set dies a la motxilla abans de descarregar-nos del sempre feixuc treball , em sembla que ha arribat l’hora de fer aturada vacacional del blog. Les Santes i la disbauxa que comporta quan coincideix amb la tasca diària , a bon segur deixarà poc temps per escriure i en la resta és qüestió de fer els darrers tocs per que la passejada estiuenca surti del tot bé . De nou m’espera París , la meva ciutat preferida , la meva passió secreta , que ja vaig poder encomanar a la meva dona , i ara que ja son grans espero trametre també a les meves filles.


Per això just amb el temps per acostar-nos a “la crida” és hora de baixar persianes , encara que hagin quedat moltes coses al tinter , però hi haurà
temps i post per fer-los avinents.


Ara amb el desig d’unes Bones Santes vull acabar amb la meva felicitació personal a SANTI
ESTRANY , aquest gran amic i gran artista que a més de ser avui el seu sant , acompleix en data tan senyalada 85 anys plens d’art , això sense comptar els molts que encara li queden per seguir oferint aquest mestratge personal i artístic del que tants gaudim.

Santi , Felicitats de tot cor.

1 comentari:

Joana ha dit...

Bones vacances!!