dimarts, d’octubre 23, 2012

- 4





Avui aquest blog està en aturada tècnica de pensament degut a celebrar una festa personal.

Si us fixeu la xifra de la fitxa d'encapçalament ha variat i ara llueix un 61 formós que traduït al meu idioma particular esdevé un -4 ( menys quatre ) , és a dir , els anys que falten per a la meva jubilació.

Per això la copa de cava que ara m'acompanya , que aixeco a la salut de tots aquells que de manera constant o esporàdica us doneu un tomb per a quest blog i per els meus pensaments i idees. Espero que aquest any més d'experiència a les meves esquenes em faci més savi , - el que és molt fàcil -, però no em faci menys rebel, que és més difícil.

D'una o altre manera , demà continuarem. Fent paral·lelisme amb el que deia la televisió de la meva joventut : " Permanezcan atentos a esta pantalla" .

Gràcies



1 comentari:

Unknown ha dit...

Pere, per molts anys. Que la teva constància a prova de foc i el teu llibèrrim criteri ens continui orientant per molts anys.

Patri.