dimarts, de novembre 22, 2005


SPAM

Qui més qui menys està acostumat ja als correus brossa. Sortosament en el que pertoca a Internet hi ha prou medis com per evitar-los, però això no passa ni en el correu escrit, ni en el telèfon.

El cert és que ja no sé a on estic. Per un costat dec ser un pobre total ( més o menys encerten) ja que cada dos per tres tinc en el meu correu ofertes de targes de crèdit amb totes les possibilitats , o crèdits directes en els que tan sols fen un esternut disposo de fins tropecents euros per allò que més em plagui.
Per l’altre costat dec ser un milionari amagat. Quan no em truquen per una assegurança, ho fan per demanar-me que canviï el meu pla de pensions , que inverteix en no sé quina cosa de l’Ibex (?) , o que és el moment d’apostar per la construcció a l’Est i que estaria be adquirir una casa a Polònia ( sobre plànols) que només construïda hi hauran bufetades i guanyaré el que no m’imagino.

Però avui acabo de rebre la carta que ha omplert el vas.
“Estimado Pere: Tenemos el gusto de invitarla a....”, “Si viene acompañada de su esposo ...”. El cert es que he quedat desconcertat. Tan difícil es conèixer que Pere és masculí.

El que em fot de veritat, aprofitant que això no ho llegeix ningú, és que si em presentava amb “el esposo” m’obsequiaven amb un maletí d’eines. I em fa tanta falta com il·lusió. Per tant si algú vol ser el meu “espòs” per un dia , es posi en contacte amb mi per veure que fem. Per ell quedarà el juego de café tipo Murano y dineño de Armani i la cafetera eléctrica exprés.

No dubteu que us quedaré eternament agraït.