dijous, de setembre 11, 2008

GUANYARÀS , GUANYAREM

Tenia preparat un esborrany pel post d’avui. El tema era doble, per un costat , com no la Diada , i per l’altra la constitució de l’IMAC . Però ara no estic per ruqueries, i se m’entengui bé, ja que son dos temes que considero molt importants.

Però a vegades una trucada de telèfon et desmunta la parada i et quedés amb cara d’ase sense saber que fer, i mentre intentes recobrar l’ordre mental en que t’ha deixat l’uppercut , acabes per entendre allò que ja sabies del que és important i allò que ho és menys.

Per això, i esperant que allà on estàs et deixin tenir a mà el portàtil i per tant et puguis connectar a aquest blog com ho fas cada dia , - que et tinc als “favoritos” - , com sorneguer m’has dit tantes vegades , vull que sàpigues que tots serem pinya , folre i manilles per tirar endavant aquest castell i que encara que pugui ser de gamma alta , sortirà endavant i el descarregarem amb solvència i serenitat.

Que tu , futbolero de pro encara que siguis del Madrid , saps que com en el camp d’Anfield Road , en els propers temps ressonarà permanent en el teu cap la cançó del “mai caminaràs sol”, i així serà.

I que collons, que espavila que em deus una caricatura i ja saps que els deutes mai els perdono.

Amb tota les meves forces, endavant que ja hem guanyat el primer punt.
Una abraçada

PS.- Aquest és el post 500. Com m'agradaria que el seu contingut fos del tot diferent.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diu en Pere, 'mai caminaràs sol' i de fet des de el mateix dimarts ja estàvem al teu costat i sempre ho estarem, i al igual que en Pic fa referencia a una canço, a mi en vé a la memòria una canço de Sopa de Cabra que diu "sempre endavant, sempre", una abraçada.

PD : Pere, he utilitzat el teu blog per deixar aquest missatge per que com bé dius el llegeix cada dia, com molts de nosaltres.

Gràcies,
Santi D.

Anònim ha dit...

Espero tornar a tenir l'honor de dissenyar el programa de la teva propera exposició, així que endavant que tú pots! Bé, si li encarregues a algú altre, també estaré content!